sedefakcakaya ben sizi anladım ben de öğretmenim kızım 5 aylıkken başladım. Üç saat derslerim vardı günde. Bazen sabah üç saat öğlen iki saat şeklindeydi eve gelip geri gidiyordum. Okul çok iyi geliyor asla ücretsize ayrılmayın yani şu ders saatleriyle. Zaten ek gıda artık yemeğe dönüşecek zamanla, çocuk da sizin gidip gelmenize alışıyor. Bebeğim 14 aylık şimdi, sabah 8.30’da çıkıp 13.30’da geliyorum. Annem bakıyor. Çok alışık bu düzene. Giderken öpücük atıyor, gelince üstüme atlıyor. Harika bir düzenimiz var. Uykusu da düzenli olursa hiç sorun yaşamazsınız