2025mucizem Öncelikle geçmiş olsun güzel anne rabbim evladınızı size bağışlasın sağlıkla inşallah 🌸 benimde oğlum 34+6 da 2650 sezeryanla doğdu solunum yetmezliğinden solunuma bağlandı o da karından beslendi ilk iki gün sütüm gelmediği için kilosu düşmeye başlamıştı 200 gr civarı sonra solunumdan çıkıp mama içmeye başladı biberonla benim sütüm gelmeye başlayınca şırıngayla götürüyorduk sağıp emmeye başlayınca da doğduğu kiloya ulaşınca eve çıktık sonra da evde çok şükür ilk başlarda yine kilo kaybı oldu sütüm doyurmuyordu mama takviyesi yaptık Sma optipro ile baya hem anne sütü hem mama olarak 3,5 ay ilerleyince çabuk toparladı çok şükür şuan 5,5 aylık düzeltilmişi 4,5 7500 kiloydu geçen hafta kontrolde çok şükür 😂 çabuk toparlıyorlar yani şimdi kıyafetlere sığmıyor bacakları 🤲🏻😘