2025mucizem bence hastaneden kaynaklı kuzum, ikizler 14 günlükken anne bebek uyumuna geçeceksiniz bir bebekle dediler. Şehir hastanesiydi. Ve ben yoğun bakımı gördüm o kadar çok bebek var ki, nasıl yetiştirilir o kadar bebeğe günde 8 öğün beslenme asla mümkün değil bence. Kaldı ki iki tane yoğunbakım odası vardı ben tekini gördüm. Ben emzirmeyi beceremedim sütümü sağıp biberon vermeye çalıştım, zaten emme refleksi de pek gelişmiş değildi. 21.günde de ikinci bebeği getirdiler. 25.gün yalvardım artık, evimi dezenfekte ettim biz burada rahat değiliz yapamıyoruz yani diye. Hemşireler kefil oldular. 11 gün boyunca beni onlar gördü, o yüzden kefil oldular