2025mucizem benimkileri birisi 1700, diğeri 1770 gramken verdiler. Hastanede iyi durumda değiliz evde daha iyi bakarım dedim doktora. Hemşireler de bana kefil oldular, bu anne bakar dediler. Doktor da 2 gün sonra kontrole geleceksin bir gram verirlerse anne bebek uyum servisine değil, direkt yoğun bakım servisine alırım dedi. 2 gün sonra birisi 120 gr, diğeri 150 gr almış bir şekilde gidince alınmadılar. Ama şimdi düşünüyorum da büyük riskmiş. Gerçi insan en rahat evinde oluyor.