ifakett
ifakett ah canım benim çok geçmiş olsun,hepsi bende de var , üstüne bir de tansiyonum yükseliyor şuan,sen hiç tansiyon baktırdın mi,ya benim olayın başlangıcı zaten baş dönmesi ile başladı sonra yoksa tansiyonum mu yükseliyor paniğine girdim,hastanede yattım 3-4gun o sıra ne hikmetse tansiyonum hep normal çıktı,ama şuan panigimin dozu arttı ve tansiyonum da nabzım da yüksek