yagmur3494 Bende kendimde kaygı bozukluğu olduğunu düşünüyorum ilaç işe yarıyor mu gerçekten ? Bir de yan etkisi var mı
Gonzalezz binooo kanka psikiyatriye çoktan gittim zaten,en son da 2gun önce gittim ilaç başladı, çocuğu sütten kestim baslicam ilaca da ,ama şundan korkuyorum çok uyku yapar mı ,yaparsa çocuklara nasıl bakarım
bossmomm Gonzalezz hiç yapmıyor hangi ilaçları verdi size ben kullandım hiçbir yan etki yapmamıştım. Doktora söyledim hayır öyle birşey yok dedi bağımlılıkta yapmıyor demişti
binooo Gonzalezz hangi ilacı verdi ilk etapta on gün uyku yapıyor ama bayılacak gibi olmuyorsun yani çok ona bakabilirsin illaki sonrasında uykuya verirsen kendini psikolojik olarak zaten uyursun ama mesela ben şu an gece bile uyuyamıyorum yani çünkü uykuya kendimi vermiyorum hani uykum olsa bile mecburiyetten çocuk peşinde koşmaktan uyumaya fırsatımız olmuyor zaten o yüzden hiç korkma iyi bir psikolojin olsun mutlu bir anne ol ki çocukların da senin gibi mutlu olsun kötüsünü düşünme her zaman iyisini düşün iyi olsun bu ilaç bana iyi gelecek ben artık kendimi toparlayacağım diyerek içmeye başla ama ilacın etki etmesi 15 günü bulabilir hiç sıkıntı yapma emin ol çok iyi gelecek ama hangi ilaç çok merak ettim şu an bazı ilaçlar dediğin gibi uyku yapabilir
duru124 bossmomm birşey soracağım terapi almak istiyorum bendede aynı sorunlar var ama psikolog yeterli olurmu bu durumda
bossmomm duru124 psikiyatriye alın iyi geliyor gerçekten bana iyi gelmişti yada doktor çok iyiydi bilemiyorjm yine bir deneyin
binooo duru124 Ben terapi de aldım dediğim gibi ama ben kafada bitiremediğim için zaten ilaca başladım Bunu panik atak olduğunu biliyorum anksiyete yaşadığımı biliyorum ama kendimi sakinleştiremiyorum beynimde zaten bunu kafada hallettik mi sıkıntı kalmayacak da işte kafa yok😄😄
nibozog Gonzalezz esmax 10 kullandım gebelikte 5. Aydan esmax 5 kullandım. Gebelik döneminde lustral ve celectra öneriliyor ama bende öğrüntü yaptı kendi ilacımı düşük dozda kullandım. Şimdi doğum yaptım asıl antidepresan buymuş kullanmıyorum ❤️❤️❤️