21 aylığız. Her gün sabah giyinip evden çıkmamız gerekiyor 8de.
Ve her gün sabah tam bir kaos. Yani günün her saati böyle de, sabahları felaket zor oluyor.
Mesela dün sabah, ayısına emzik vermek istedi. Ama ayının ağzı kapalı yani oyuncak. Tutmadığı için yerlere yatıp tepindi.
Önceki gün, oyuncak köpeğini klozete oturtup çiş diyor. Çiş yapmadığı için yatıp tepindi dakikalarca. Böyle sebeplerle her gün işe geç kalıyorum.
Evde kedimiz var. Ona sarılırken boğuyor, haliyle o da kaçıyor. Bunun için zaten her allahın günü ağlıyor ama asla susmayacakmışcasına.
Ve hep bir savaş. Hep bir hayır deme durumu.
Ben buna çözümü şöyle buldum. Mesela gece uyuyacak. Süt içip uyuyor normalde. Sütü görünce hayır hayır hayır diyor. İçmek istemiyor.
Bende, bu sütü içemezsin hayır senin değil diyorum. Bu defa içmek için cebelleşiyor 😂😂😂 yada Mesela sokaktan eve girmek istemiyor, hayır eve giremezsin dışarıda duracağız şimdi diyorum. İnadına koşarak eve giriyor 😂😂