mom97X balkizlar 3 yaşa kadar bu şekilde devam ederse naparım ben ya.. zaten desteksiz bakıyorum mahvoldum 😣
balkizlar mom97X valla çocuk büyütmek ekip işi… tekseniz de bir an önce oyun grubu vs bulun yoksa çok yıpranırsınız.. sizin sürmeyebilir biraz da ebeveyn tutumu önemli.. bizim yanlışlarımız da çok oldu… sınır koymak çok önemli ama zor bu dönemde
UrbanMom mom97X 18 aydan 3 yasa kadar biliyorum ama benim bebe gibi yenidogani uykusuz, kolik ve asla yatmayı sevmeyerek geçtiyse 2 yaş sendromu korkutmasın o kadar kotu degil 😂
fufissmom kizinaasikbiranne inşallah kolay atlatırlar. Çok zor süreçler Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
kizinaasikbiranne fufissmom amiiin gece hiç uyumadı mesela sanki yenidoğan hep ayaktaydık şimdi uyudu bende uyuyacağım birazdan
fufissmom kizinaasikbiranne bizde öyleyiz canm aha şimdi uyudu öğlen uykusu yapmadı çok inatçı bugünlerde
fufissmom kizinaasikbiranne hemde nasıl yemiyor oyuncakları fırlatıyor diyorum vurmak yok atmak yok elinden alırım tamam anne diyor yine devam ah bacım ah biz napıcaz böyle
kizinaasikbiranne fufissmom Bilemiyorum ama gün geçtikçe de daha fena oluyor 🤦🏻♀️ asla uyku yok yemek yemiyor laf dinlemiyor itirazlar havada uçuşuyor ama biz napıcaz 🤦🏻♀️