Nerde yaşıyorsunuz Allah aşkına, öğrencilere sınıf içinde sorumluluk vermek için ödev kontrolü görevi verilir. Ödevin doğru mu yanlış mı yapıldığını da öğretmen kontrol etmez, gerçekçi olalım biraz 30 kişilik sınıflarda her birinin ödevi doğru mu yapmış yanlış mı diye bakmaya kalkarsa ne kadar zamanını harcar bu. Kaldı ki mesele doğru mu yanlış mı onu tespit etmek değil, konunun pekişmesiz, sorumluluk bilinci kazanması, yanlışları doğruya çevirmektir. Genelde ödev olarak verilmiş kısım sınıfta tekrar işlenir öğrenciler de yanlışlarını düzeltir. Biz kızım ödevi yaptıktan sonra kendimiz kontrol edip yanlışlarını düzeltmesini söylüyoruz yine yapamazsa o konuda eksiği varsa öğretmenine soruyor okulda.
Fakat öğretmenin derste sürekli telefonuyla meşgul olması doğru değil hele bir de bu durum sürekli oluyorsa okul müdürü ile görüşmelisiniz bu konuyu.