Dondurmalikahve zannetmiyorum ki öğrenciye sorumluluğu verdim nasılsa diyip kenara çekilsin öğretmen. En azından mesleğine saygısı olan yapmaz böyle bir şey.
Mutlaka kendisi de kontrol ediyordur, çoğu zaman öğrenci bunu farketmiyor bile olabilir. Ödev olarak verdiği soruları sınıfta çözmesi, öğrencilere sorular sorması, aynı konu ile ilgili yapılan diğer çalışmalar da kontrol sağlar. Kızımın sınıfında da bütün öğrencilerin farklı konularda sorumlulukları var ödev kontrolü de bunlardan biri ama öğretmenin de ödev kağıtlarını imzalayıp notlar yazdığını görüyorum ben baktığımda.
Ebeveyn olarak da anlayabiliyorum kızım ödevi yapmış olmak için mi yapıyor, gerçekten dikkat ederek mi yapıyor. Sıkıntı çıktığı durumlarda kendim çözemezsem öğretmeni ile işbirliği yapabilirim. Postta söz konusu olan öğretmenin soru işareti oluşturacak davranışları var telefon kullanımı konusunda ama yine ama geneli benim anlattığım gibidir diye düşünüyorum. Her mesleğin içinde çürük yumurtalar oluyor maalesef biz toplum olarak da hep o kötü örneklere odaklanıp geri kalanını da aynı kefeye koymaya meyilliyiz.
Sizi tenzih ediyorum ama gerçekten tuhaf bir veli profili var son yıllarda.