Nadyakuzey ben henüz lohusayım bide, 27 gun olduk şu an. Stresli zor bi hamilelik yasadım ama lohusalıkta cok iyiyim masallah diye konustuk aramızda eşimlede ama yinede hassasız tabi, ben cok iyi bi bana olcagını düşünüyodum. Şu an hayal kırıklıgı yasıyorum, dilerim düzelirler canım🙏🏻