Nadyakuzey karalim ne kadar kirilsamda elimden geleni yapıyorum dün akşam patladım bu sefer sert konuştum ilk defa. bu aksam çok iyiydi inşallah sonraki günlerde böyle devam eder ve çocuklu hayata tam anlamıyla birlikte ayak uydururuz 🙏
karalim Nadyakuzey Nadyakuzey inşallah canım.. bizde sitem bitmez ..bende bitmedi malesef ama büyür çocuğum bakıma muhtaçlığı biter ama bu günler unutulmaz..yazdım kenara
tosbikyanak-ela- Cannesi aynen çok şükür bnm eşimde ilgileniyor bakıyor bnm kendime yarım saat 1 saatte olsa zaman ayırmama izin veriyor çok şükür yoksa insan kafayı yer hep bebekle zaten eve kapandım mecburen birde o bencil olsa oturur ağlardım heralde sinirden
Nadyakuzey Sudehafsa1- gitmemiş olsaydın sence duzelirmiydi peki 😕ben suan anneme gitsem 2 ay kalsam bizim aramızda çok daha kötü olur öyle tahmin ediyorum😕
Nadyakuzey karalim cok haklisin bende bu günleri ölsem unutamam çünkü bize yapılan haksızlık hemde böyle zor zamanimizda😔