Merhabalar Bebeğim bugün 54 günlük oldu hamilelikten öncede hamileykende eşimle sürekli ortak bişeyler yapardık.doğum yaptıktan sonra yaklaşık 40 gün anneler sıra ile bizde kaldılar.bu süre zarfindada biz anneler ile odada oturdugumuz icin eşim işten geldikten sonra yorgun olduğu ve dinlenmesi gerektiği için yatak odasında duruyordu bende bebeğimi annelere bırakıp eşimin yanına gidiyordum herhangi bi sorun yoktu.ama ne zamanki anneler gitti biz bebeğimle yine oturma odasındayken eşim yatak odasına gidip orada oyun oynuyor yada video izliyor yanımıza ara ara geliyor geldiğinde de saat 12 01 civarı uyumaya gidiyor cagirdigimda zaten yanımiza geliyor ama ben genel olarak bu durumdan nefret ettim sürekli canım sıkkın ve elimde olmadan bende onun birçok seyine laf söyleyip Bozuyorum.şimdi bu forumda bu durumu yasayanlar varmi ilk sorum bu.bu durumu bizim gibiyken yasayip bebegi buyudukce atlatan varmı ikinci sorumda bu.biz böyle devam edersek aramıza soğukluk girmesi an meselesi😢😢😢