DemetCEBE hepyerdeyizz tabi ki dogru kisiden kisiye degişir sadece 1 yasından önce anestezi alacagı için en azından yasını beklemesi gerekir diye söyledim doktoru en dogru olanı söyler zaten
hepyerdeyizz sseydabal yatmiyorlar sabahtan oluyor operasyon öğlen sonuna kadar gözlem oluyor sonra cikariyoarlar
sebasku Oldu mu oğlumuz ameliyat nasıl geçti benim bebeğime de olacak dediler pazartesi günü. Nasıl ilerliyor süreç bilgi verir misiniz acaba?
87tugba sseydabal bende korkmuştum ama kolay bir ameliyat 2 cm bir kesik atmış doktor sezaryen kesisi atılan yerden şimdi belli bile değil bu arada oğlum şuan 15 yaşında 5 6 saat ağladı sadece sünnette olmuştu üstelik
sseydabal 87tugba yaa çok rahatladımmm hangi hastanede oldunuz birde geçti dimi tamamen başka işlem yapıldı mı
87tugba sseydabal hiç bir sıkıntı yaşamadık yukardaki testiste büyüdü ve gelişti erken olması bu açıdan iyi dedi doktor beklersek olur yada kansere bile çevirebilirmis Konya eğitim ve araştırma hastanesinde olmuştuk biz
Grey sseydabal biz de geçirdik 21 aylıktı o zaman Oğlum sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz yardımcı olurum
sseydabal Grey benim oğlumda 6 aylık doktor tam zamanı dedi ama alır mı yoksa yerine mi koyar bilemiyoruz ptesi günü konuşucaz🥲 zor mu ameliyatı nasıl geçiyor süreç
sseydabal 87tugba bizimde öyle olur inşallah 6 aylık doktor tam zamanı dedi ptesi söylicek ameliyat mı ne olacağını🥹