sseydabal bizde yazın olduk temmuz ayında 17 buçuk aylıktı oğlum normalde doktor 12 aylıkken yapacaktı nasip olmadı alerjik biraz oğlum o yüzden çok sık hasta oldu anestezi sürekli ertelendi. Bizim de sağ testis yukardaydı kasık kanalında 2 aylıkken fark etti doktor sünnet için götürmüştüm sünneti de beklettirdi 2 sini aynı zamanda yapalım dedi. İnmez %90 ameliyat olur zaten dedi ama ben bir umut hep bekledim iner mi diye hatta 6 ayda 1 kontrole götürdüm farklı hastaneye de gittim ultrason çekildi ameliyat olur dendi. Ameliyat korkusu bende de çok vardı emziriyordum ben birde ve aşırıda düşkün oğlum anestezi ön hazırlığı oldu kan vs alındı muayene edildi ertesi gün ameliyata girdik girmeden akşam belli bir saatten sonra katı gıda ve su hiçbişey verilmeyecek dendi çok şükür Rabbim yardımcı oldu ve oğlum sabaha kadar uyudu sabah götürdük hastaneye sırayla alıyorlardı serum falan takıldı aç tabiki birde ama yine çok ağlamadı eziyeti olmadı sabah erken saatte gittik öğlene doğru ameliyata alındı ameliyat kapısına kadar bıraktık orda benden alacaklardı ama oğlum orda aşırı ağladı götürdüler 2 ,30 saat sonra ameliyattan çıktı zaten tam ayılmamıştı odaya çıkarttık anesteziden ayılma aşamasında çok çok ağladı Buda çok normalmiş 1 saat kadar zordu sonra şükür sakinleşti sünnette olduğu için idrarını yapmasını beklediler yaptı çıkışımızı verdiler eve geldik sünnette zorlandık o gün her idrarını yapacağında ağladı ertesi gün normale döndü ağlamadı. ameliyat yerlerini de bir süre pansuman yaptık belirli zamanlarda kontrollerimiz oluyur doktor söylüyor çok şükür şuan bir sıkıntı yok. Sadece ameliyat esnasında indirdikleri testis diğerine göre biraz yukarda gerginmiş zorlanmışlar biraz suan hala bir tık yukarda ama torbada en azından çok şükür.