sseydabal Ameliyattan başka çaresi yok yukarıda kalması tehlikeli indirilmesi gerekiyor. Kuzenimin çocuğu 9 yaşında geçen haftalarda ameliyat oldu. Bu zamana kadar nasıl farketmediniz diye çok kızdı doktor çok geç kalındı çünkü. Bir yumurtalığı oldukça küçüldü ve muhtemelen de işlevini yerine getiremeyecek. Yinede indirdi yerinde şuan. Yukarıda kalması ilerde çok daha farklı hastalıklara sebebiyet verebilir dendi. 1 gece kaldı hastanede ertesi gün çıktı. 1 hafta kadar sünnetli gibi yürüyordu sadece bacaklarını açarak. İlk gün dışında fazla bir ağrısı olmadı. Korkmayın ve geç kalmadan yaptırın. Geçmiş olsun