azaeg Deletedmom2987 valla Allah iyi insanlarla karşılaştırsın vizyon misyon dinleyen yok. Sağlıkçı da olsa hasta da olsa özel de olsa devlet de olsa insan degılse degıldır.
Pirasalipuding Deletedmom2987 çok geçmiş olsun ben cimere etmiştim dönüş aldım ben haklıydım (belgelerim raporlarım mevcut) fakat doktoru haklı buldular ne yazıkki. Sizin yaptığınız çok iyi olmuş inşallah sonuç alırsınız
Deletedmom2987 Pirasalipuding teşekkür ederim, yani benimde pek umudum yok açıkcası çok yoğunduk hasta çok vardı diye kendilerini savunabilirler
symstf Deletedmom2987 bu gittiğiniz hangi hastane. Bizde buna benzer şeyler yaşadık ama ben hemşirenin ismini hatırlayamadığım için şikayet de edemedim.
Deletedmom2987 symstf giresunda yaşıyorum ben çocuk hastanesi bende hatırlamıyorum ismini ama ettim bulurlar onlar
Deletedmom2987 mazman sabim yaz google a orda şikayet sayfası var ister canlı şikayet istersen arayıp edebiliyorsun
symstf Deletedmom2987 bende balıkesir de şehir hastanesinde yaşadım hemde yoğun bakımda. Bir de dalga geçer gibi konuşuyorlardı. Çok geçmiş olsun valla içimde hissettim bebişin acısını.
alpaslanmom_ Deletedmom2987 şikayetinizi kesinlikle oluşturun çok geçmiş olsun keşke herkes vicdanlı ve işini doğru düzgün yapabilse bu sorunlar olmazdı çok üzüldüm miniğe :(
Deletedmom2987 alpaslanmom_ yok tek seferde buldularda büyük ihtimal çıkınca damar yolu geri batıyordu ondan ağlıyordu
alpaslanmom_ Deletedmom2987 ay çok kötü oldum şuan ya çocuk söyleyemiyorda derdini anlatamıyor çok üzüldüm davanızdan vazgeçmeyin :(
Deletedmom2987 alpaslanmom_ evet bir de yalancı muamelesi yapıyorlar sanki biz çıkardık damaryolunu bebek bu hareketli yani
Deletedmom_879 Deletedmom2987 evet bize de birebir aynısı oldu oğluma yani söyledikleri bile aynı acaba aynı hastane mi diye düşünmüştüm