ozdenizzz Deletedmom2987 çok özür dilerim ama ben o hastaneyi komple başlarına yıkarım hele ki bir de çocuğum a yapacak bunu. Ben başhekiminden hastanesine hemşiresine kadar şikayet ederdim sağlık bakanlığına inanın sonuç da veriyor haklı olunca.
ozdenizzz Deletedmom2987 ne çıkarsa çıksın yani daha doğrusu olumsuz dönüş olursa eğer size sağlık bakanlığını bir daha arayın ve cimere de muhakkak şikayet oluşturun.
Deletedmom_879 Deletedmom2987 evet bize de birebir aynısı oldu oğluma yani söyledikleri bile aynı acaba aynı hastane mi diye düşünmüştüm