alpaslanmom_ küçük oğlum cuma gecesi ateşlendi yüksek ateşle hastaneye gittik küçük olduğu için yatış verdiler zaten hastaydı ateşte olunca. damar yolunu da ayaktan açtılar neyse pazar günü damar yolunda şişlik olduğunu farkettim akşam 6 gibi falandı hemşireye söyledim kaale almadı pek. ama çocuk hiç uyumuyor sürekli ayağını çekiştirip ağlıyo o arada eşim annemi getirdi büyük oğlumla bir annem kalcak yanımızda büyük oğlumu kantine indirip odaya geri döncektim hemşireye dedim tekrar annem odada bi bakar mısın diye neyse bakmış demiş gidiyo serum başka problemi vardır falan öyle söyleyince annemde üstelememiş saat 10 oldu hala aynı artık uyusun diye ayağımda sallıyorum dalıyor bırakıyorum çığlık çığlığa en son uyuttum yatağa bıraktım bişey yapmak için arkamı döndüm baktım çarşaf kan revan o arada damar yolundan kan grlmiş seruma biraz gezmiştik koridorda herhalde dedim ondan ama çocuk nasıl ağlıyor katıldı artık. gittim tekrar söyledim damar yolunu çıkarmış diye bana diyo ki tamam kapat damar yolunu tedaviye çıkıcam gelir bakarım tepem attı bağırdım çağırdım çocuğun sesi koridorda yankılanıyor o ara da arkadaşları gelmiş hanımların onunda çocuğu hastaymış iki hemşire bi çocuğun başındalar bana diyor ki tamam gelcekler ne bağırıyorsun git çocuğunu sakinleştir üstelik mesai saati bile değilken bana çemkiriyor birazda ben çemkirdim geldi baktı diyo ki evet çıkmış e dedim ben yalan mı söylüyorum çocuk feryat figan ağlıyor bebek ya bu dedim tekrar damar yolu açıcaz dedi hayır tedavi red istiyorum ben böyle muamele görmedim dedim gitti bi afra tafrayla damar yolunu çıkarmaya geldi 4 5 defa bantlamışlar bandı eliyle açmaya çalışıyo dedim makas yok mu diğer arkadaşta diyo koskoca hastanede bi tane mi makas var alıp bağışlim dedim öyle red kağıdı imzalayıp çıkardık ama çocuk damar yolu alınınca nasıl sakinleşti sorsan başka derdi vardı şikayet edicem dedim ve ettim de bakalım ne sonuç alıcam