Farkındaysanız sadece büyütmesi kısmında çok zorlandığımız için 2. Çocuğa tövbe deniliyor ama halbuki kaç ay kaç yıl zorluğu. Çok çok ilerisini düşünün birde. Annelerimiz yaşın geldiğimiz Zana’nı. Bundan 20 sene sonrasını düşünün. Bizi neyin beklediğini bilmiyoruz. Torun torbaya karışacağımız zamanlar, kapısını gözleyeceğimiz zamanlar… ben 10 yıl aradan sonra 2. Yi yaptım. Çok kararsızdım ya yapıcam pişman olucam ya yapmicam pişman olucam dedim yüzde 50 50 😂 ileride pişman olmaktan korktum