kahvekolik_ ben tek çocuğum çok kötü birşey 30 yaşıma gircem hala ağlarım kardeşim yok diye çünkü allah korusun anne baba aradan gidince kardeş sığınağın oluyor kızsanda küssende kardeşin oluyor o yuzden ben kizimi kardeşsiz bırakmadım bir tane daha yaptım şimdi iki kiz kardes oldular birlikte kavga ediyorlar oynuyorlar bazen onlari görünce duygulanıyorum çünkü benim kavga edecek bile bi kardeşim yok tabiki herkesin düşüncesi farklı olur