kahvekolik_ size şöyle anlatayım. Biz 4 kız kardeşiz, eşim 8 kardeş 4 kız 4 erkek. Yani 3 kız kardeşim 4 görümcem var. Ben doğum yaptığımda hiç birisi yoktu yanımızda, kızım küvezde kaldı ben yoğun bakımda kaldım o dönemlerde, evimizi kurarken, 7 ay kanama yaşadığım hamilelik döneminde, kızımın hastalık döneminde. Hatta annem Kayın validem de hayatta onlarda yoktu. Kızım 3 yaşını geçti yine görümcelerim hediyesini gönderir ilgilenir ama ablam 5 lira vermiş birisi değil kızıma hani maddi olarakta çok iyi durumda gözüm olduğu için söylemiyorum ama kensince bana hava atıyor arada evine aylık 200 250 bin TL giriyor ama kızıma ayıracak 1 kuruşu yok. Böyle bir kardeşi olacaksa hiç olmasın zaten.