kahvekolik_ maddi manevi bakabileceğinizi düşünüyorsanız , bence çok çocuk çok güzel bir şey. Ama maddi durumunuz el vermiyor ve örneğin desteksizseniz o zaman çok yıpratıcı olabilir. Mesela biz gurbetteyiz. Yanımızda kimse yok. Eşimin ailesi hiçbir şeye yardım etmez, ilgilenmez zaten. Annem de bebeğim küçükken çok yardımcı oldu, sonra evine gitti. E kaldık baş başa. Şimdi de artık ne annem evine kolay kolay kabul eder ne de bize gelir. Yani herkes elini eteğini çekti. Bayramdan bayrama aileleri görüyoruz. Uyku konusunda da kızım zor bir bebekti, 2 sene çektim. Daha yeni yeni düzeliyor , düzeliyor dediğim de gecede 1-2 kez kalkıyor yine. Desteksiz olmak çok zor. Hiç nefes alacak zamanım olmuyor. Eşim zaten çalışıyor akşamdan akşama geliyor, kızımla ilgilenebiliyor. Ek olarak kızıma bakmak için işimi bırakmak zorunda kaldım, dediğim gibi destek yok. Bu yaşta çocuk da kreşe , bakıcıya verilmez. Bu devirde kimseye güven olmaz. Yani bize tek çocuk yeterli oldu, çok şükür bunu sağlıkla büyütelim başka da bir şey istemem