ikili ve detaylı temizse hiç kafanızı bulandırmayın bence içiniz rahat olsun bebeğinizde bir şey olduğunu öğrenseniz aldırcak mısınız onu sorun kendinize hayırsa bence hiçbir testi yaptırmayın doktorların bu şeylerine anlam veremiyorum benim ikili testim temiz çıktı detaylıda hidrosefali teşhisi koyuldu hamileliğim zehir geçti her defasında çok kötü şeyler duydum bacağı kısa down sendromu dediler amniyosentez vs bir sürü test istediler hiçbirini yaptırmadım son haftalarımda doktor tek burun deliği var gözleri arası mesafe yok dedi bebeğim çok şükür sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi