rebelle18 bu testler çok güven vermiyor ama en güveniliri ikili tarama demişti doktorumuz bana. O 15bin küsüre 1 gelmişti. Sonra doktor değiştirdim ikili tarama sonucumu istedi ve güldü. Bu sonuç hastaneden hastaneye değişir ama senin sonucuna göre havadaki uçağın düşme ihtimali bile daha yüksek dedi ☺️ bence 3 lü, 4 lü ye filan güvenmeyin ☺️ sağlıklı sonuç alıp özel bebeğe sahip olan anneler de var sağlıkla gelsin inşallah yavrunuz 🌸