rebelle18 bağırsağında parlaklık var fetal DNA yaptırabilirsin, kalbinde parlaklık var yaptırabilirsin, ensesi biraz kalın yaptırabilirsin, kalbi delik yaptırabilirsin, böbreği geniş yaptırabilirsin, kilosu düşük yaptırabilirsin, zırt yaptırabilirsin pırt yaptırabilirsin… Her şeye fetal DNA önermeye başladılar. Benim de bebeğimin bağırsağında parlaklık var diye korkutup yaptırdılar. Sonuç : hiçbişi çıkmadı. Yani devlet olsun özel olsun sürekli yaptırtma teklifi sunuyorlar. 2li test mi kaldı. 3lü ben yaptırmam doğruluk payı düşük, 4lü test 2li iyiyse kötü çıksa da önemli değil. Bu testler eskide kaldı, cart curt…
Ya özetle şunu demek istiyorum, bu 2li 3lü 4lü testlerin hem eskide kaldığını söyleyip hem de güvenirliği düşük testler olduğunu ima edip anneleri strese sokmaktan başka bir iş yapmıyorlar. Sürekli de fetal DNA tavsiye ediyorlar. Kaldırın şu testleri de sadece fetal yapın, onu da ücretsiz ya da makul fiyata yapın gitsin işte. 2 sene önce ABD ye gönderdik fetal testi o zamanın parası 11 bin TL vermiştik. Bizim için zorlayıcı oldu. Birikmişimiz olmasa oturup yaptıramadım diye ağlıcam. Yani tavsiye ettikleri şey de çok kolay yaptırabileceğimiz şeyler değil.