sessi ben maalesef Samsun’da yâda yakınında değilim Eskişehir’deydi 2 seneyi belki bulmak üzeredir Eskişehir’den gideli. Maalesef ücretini bilmiyorum. Dediğim gibi biraz pahalıdır fakat bence sonuna kadar hakkını veriyor. Öyle başka doktorlar gibi değil tam bir çocuk doktoru esprili biri moral veriyor ki bütün doktorlarında en başta moral vermesi gerekir die düşünüyorum zira herşeyin başı moral motivasyondur. İnstagramdan takip edebilirsiniz peddrmustafaalperaykanat die yazarsanız çıkar özel hastaneden yeni ayrılmış kendi kliniğini açacak fakat kliniği henüz açmadı sanırım yeni açıklama yapmadı dediğim gibi siz takip ederseniz bütün sorularınıza yanıt bulursunuz