bebikomomyy Ahsensmom_ hangi doktora gittiniz memnun kaldınız mı ben merve ışıkta doğum yaptım çok memnun kaldım
denizalismom rodinnnnnn ersin hocaya yenidoğan döneminde gittim beni çok panikletiyor şu Ali hoca öyle değil rahatlatıyor anneyi . İnşallah sizde memnun kalırsınız 🌸
gamomuu İstanbul biruni ünv. Hastanesi abdullah sert. Telefon numarasını da veriyor şuanlık memnunum.
sevimdogann denizalismom İstanbul, Bahçelievler Medicana Hastanesi. Ahmet İbrahim Bektaşoğlu. Çok çok memnunuz 🤲🏻
larenayse sevimdogann merhaba bizde kendisine başlamayı düşünüyoruz gerçekten memnunmusunuz çocuğun dilinden anlayan bir hekim mi yoksa çocuktur ağlar kafasında mı
ikizannesi61 İstanbul Gop Avrasya Hastanesi Ahmet Hakan GEDİK harika bir doktor ne zaman yazarsam ilk müsait olduğunda cevap verir çok ilgili kendi çocukları gibi ilgilenir gözlemlemeden takip etmeden asla ilaç yazmaz doktorumuzu çok seviyoruz❤️
fatmaktoprakci Sunam olmaz mı hiç 🤝 😂 bölge hastanesine gidiyoruz 😂 necmettin bey doktorumuz o olmazsa maşallah bey