Benimde normalde düzenlidir reglim fakat bu ay grip oldum ve bende ağır atlattım üstüne de reglim gecikti hamile miyim korkusuna da 4 ayrı Kaset test yaptım hepsi de negatif çıktı, büyük ihtimalle grip vs. geçirdiğimiz hastalığın etkisidir diye düşünüyorum. Nolur nolmaz diye ben yinede kan testi vercem hafta içi 😊