7 aylık bebeğim var emziriyorum, doğumdan itibaren prezervatif ile korunuyoruz. Adetim 8-9 gün gecikti. Adet olacağım zaman bacak ağrısı olurdu şimdi o ağrı var ama adetim gelmiyor. Bu ay ağır grip geçirdim 2 kutu 1000 mg lik antibiyotik, 3 kutu 600 mg lik ağrı kesici ateş düşürücü kullandım ve hala vücudum da enfeksiyon varmış. Sizce hamile miyim yoksa grip ilaç vs dolayı adet gecikmesi mi yaşıyorum lütfen yardım edin