tomrisinizi sevimmm1612 oğlumu akşam altıda yaptığım testle öğrendim bir hafta gecikmistim anında kızarmıştı. Bu kadar gecikmeye bebek olsa iki kırmızı görürsünüz🍀
sevimmm1612 tomrisinizi hem sabah hem akşam yaptım ama görmedim şükürler olsun. Şuan oğlum 7 aylık çok küçük negatif çıktığı için içim rahatladı
Pinrrr sevimmm1612 bizde bir buçuk senedir bu şekilde korunuruyoriz hep kontrol etmek lazım en sonda siz bı test yapın en iyisi içiniz rahat eder
gg3848 sevimmm1612 dönem dönem düzensizlik oluyor antibiyotik gecikmesine neden olmuş olabilir test yapın yine de ama negatifse gelir yakında