Sermec27 hep normal olduğunu söylediler 😊 ben hep özel aldım verdim çok çaba sarfettim şu an saldım mamayı ekranla içirebiliyorum diye vermek istemiyorum ben hep sıfır ekranla ilerlemiştim psikolojim bozuluyor beş dakika falan açıyorum ama depresyona giriyorum iki üç günde bir veriyorum birde mama verince yemek asla yemiyor 😊