Sermec27 Aşko benimki de 19 aylık kahvaltısını yemeğini hep ayakta yiyor oturtmaya çalışıyorum yine kalkıyor aynı oğlun gibi oturmaz hiç 😂 akşam çay faslında bile sehpayı devirir diye eşim büyük oğlum yerde oturuyoruz onda bile ayakta yiyor ne yiyecekse 😂