Arkadaşlar sizin bebeler de böyle mi merak ettim benim büyük oğlum bu kadar değildi evet büyük oğlum da hareketliydi ama otururdu oynardı böyle dinlenirdi ama küçük oğlum asla böyle bir çocuk değil ya genel anlamda 7′de 8′de kalkıyor öğlen uykusuna 11 gibi yatıyor evde de olsak dışarıda da olsak o aradaki 3 saatlik süreçte habire yürüyor habire bir odadan bir odaya bir odadan bir odaya ya da dışarıdaysak habire yürüyor beni kucağınıza alın demiyor sonra uyanıyor 1 gibi akşam uykusuna 8 gibi yatıyor o arada geçen 7 saatlik süre boyunca yine yürüyor hiç oturmuyor oturduğu çok nadir yani bu çocuk günde en az 6-7 saat yürüyor B
bu normal mi yani hiç mi yorulmuyor bu çocuk sizin bebeler de böyle mi yani totosu yer görmüyor bu çocuğun kilosu zaten zayıf elimden geldiğince güzel beslemeye çalışıyorum iştahı da iyi ama bu kadar yürüdüğü hiç yerinde oturmadığı için asla kilo almıyor 😀