OgretmenHanim biberonu verince kafasını bir sağ bir sol yapıyor sürekli. Uykudayken de yapıyor, uyanıkken de. Uyanıkken neşesi yerindeyse konuşmaktan (agu agu ) :) içmiyor, keyfi yerinde değilse de ağlıyor deli gibi. Dediğiniz yöntemi de denedik, bi ara tuttu o yöntem, sonra yine başa döndük. Şimdi annem yanımda olduğu halde sıkıntılı durum, gidince kafayı yerim artık 😥