Doruksmet evet artık beslenme ile uyku karışıyor, acıktığında gözlerini falan ovuşturuyordur sizinki o zaman. Bizimki sabahtan beri uykuda beslenmeyi de reddediyor. Asi çocuk. 😑 bizim mama 10 günde bitiyor ama çoğu çöp. Ben de doymayan çocuk nasıl bir şey, çok imreniyorum. Kolik olmasını tercih ederdim 😞