Doruksmet bizim de aynen iştahımız çok iyi ama ben de küçükken iştahsız bir bebekmişim. Acaba sorunumuz genetik faktörler mi 🧐 sizin de mi kız bebeğiniz var? Kan tahilili ve idrar tahlili yaptırdınız mı? Reflü olabilir mi? Kafamda hep bu sorular. Doktor her çocuk farklıdır dedi. Teşhisi bu yani 🤦🏾♀️