OgretmenHanim takıntı olmaz mı ya. Hem de nasıl. İçtiğinde dünyalar sizin oluyor, içmediğinde hayata küsüyorsunuz. En kötü gün, bugün oldu. 4. ayımızda yaptı yapacağını. Daha bunun alışı var.
Hep mi aptamil kullandınız? Biz de evolvia kullanıyoruz, acaba evolvia mı mamadan tiksindirdi dedim de. Golden da denedim, olmadı. Anne sütünü de almak istemedi bugün hiç.
Ek gıda tadımlarına başladınız mı? Kontrolümüz daha olmadı. Kesin kilo almadık hiç 😩