Mathilda Nesliii bizim 55 günlükten beri böyle. Dişten olduğunu zannetmiyorum ama dişin de eli kulağındadır. Eli ağzında hep ve ağzının suyu akıyor sürekli 🤷🏻♀️
Sarelim aaaa çocuğunuz zayıf degıl ki dogum kilosunun üzerine ayda 1 kilo koymus annesi. Sız çocuğunuzun dogum kılısuna gore hareket edin. Dıger bebeklerle kıyaslama çocuğunu canm
OgretmenHanim Nesliii teşekkür ederim paylaştığın için. İnşallah büyüdükçe bizim bebeklerde düzelir. Doymayan bir bebek nasıldır, çok merak ediyorum.
OgretmenHanim Nesliii ahh elimde olsa keşke keşke keşke.. beslenmediğinde az yediğinde inanın benim de bi şey yiyesim gelmiyor resmen enerjim olmuyor.
OgretmenHanim Mathilda sıkıldığında her zaman yazabilirsin. Gördüğüm an cevap yazarım. Bulduğun-bulduğumuz yöntemleri paylaşalım.valla beslenmeyen bebek çok zormuş çok. Gün beslemek ve yöntem arayışları ile geçiyor.
Mathilda OgretmenHanim teşekkür ederim. Artık kader ortaklığımız var. Çare buluruz inşallah. Yine sabahımız kötü başladı. Halbuki çok umutluydum bugün. 😩
Sarelim OgretmenHanim ay arkadaslar bnde öğretmenim. Bide burda öğretmen anneler başlığı mı acsak acaba. Bnm kızımda 2 gundur yemiyorum sanki. Gunduz meme gece mama verıyırum
Sarelim Aniakbulut çocuğunuzun fazla kılosu yok ki. Dogum ağırlığına ayda 1 kılo koyması gerek bebeklerin. Sızıntısı öyle olmus.Dert etmeyin yanı normal gıdıyır bebegınız. Benm kızım 3400 dogdu. Suan 3 ay 13 günlük ve 7 kilo.
Mathilda Sarelim inşallah sizin bu işkence kalıcı olmaz. Açabiliriz, evet. Arkadaşın başlığını işgal ettik zaten 🤦🏾♀️
OgretmenHanim Sarelim memnun oldum canım. Ay açalım valla. Zaten burayı doldurduk mesajla kusura bakmasın başlığı açan arkadaş.seninki kaç aylık bebeğin?
OgretmenHanim Mathilda inşallah. Aynen kader ortaklığı bu. Bizim de öyle 🤦🏼♀️ Yaptım yine şimdi mama bakalım napcaz🤯