anonimm2503 benim ilk dönemler süt konusunda sıkıntılarım oldu, o sebepten sürekli tahin, şekerli şeyler kuruyemişler onlar bunlar derken doğumdan sonra istediğim kiloya düşemedim. Doğum yapalı 67 gün oldu. Hayatımda gördüğüm en yüksek kilo ile hamile kalmıştım 70 kg ile hamile kalıp 88 ile doğuma girdim 8 kg gitti sadece eğer ki o tahin helvalarını vs gömmeseydim muhtemelen daha da fazla gidecekti. Aynada kendimi görmeye tahammül edemiyorum moralim aşırı bozuluyor tüm kıyafetlerim 34-36 bedendi şimdi 40-42 bedene çıktım yeni kıyafet de almıyorum. Dün Diyetisyen’e başladım emziren anne diyeti yapıyorum inşallah eski bedenime geri dönüp sağlıklı olacağım zira görüntü dışında sağlığımı da etkiliyor bu durum. Tabiki emzirmek çocuğumuza bakmak çok önemli ama bence bu kiloları sonradan vermek çok daha zor oluyor, illa ki gider çocuğun peşinde koşa koşa ama bilmiyorum psikoloji çok önemli