Benim de bebeğim 2 ay 17 günlük. 60 la hamile kalıp 72 yle doğuma gittim şuan 63 kilo falanım diyetimi de yapıyorum sporumu da. Su da içiyorum bol bol bazı şeyleri tüketmeyi azalttım veya bıraktım. Zamana yayıp 50 lere düşmeyi planlıyorum. 55 falan olursam hele ki altına düşmeyi başarırsam benden mutlusu olmaz 🥹