anonimm2503 sütün kaliteli yağlı olması için yemek gerekiyor bebeklerde intolerans olduğunda dahi anneye hemen diyet yaptırmıyorlar bebek iyi gelişsin diye hiç kilonuzu falan takmayın şurada 2 sene emerse emecek inşallah sonrasında verirsiniz Allahın izniyle ben de şu an doğuma gittiğim kilodayım belki geçmişimdir bile 7 aylık oldu bebeğim pilatese gidiyorum ama kilo vermekten ziyade cidden aktivite olsun kendime vakit ayırmış olayım diye 😂