aydint mellisaa katılıyorum, emziririken çok overthing yaptım ama mutluyum minik Çekirdek ailemle,minik kızım olmasaydı ne yapardım diye düşününce eski hayat sıkıcı monoton geliyo
prensese eze33 bu yazdıklarının hepsini fazlasıyla yaşadım ve halada yaşıyorum kendimi çok yorgun ve umutsuz hissediyorum çoğu zaman
newwmommy eze33 bebeğim üç buçuk aylık aynı şeyleri hissediyoruz.. eşim destek oluyor ama yetmiyor bazen bunalıyorum bazen sadece yalnız kalmak istiyorum koşturmaca bitsin istiyorum bebeğimi çok seviyorum tabiki ama bunları aşamadım ama azaldı diyebilirim aynaya baktığımda asla kendimi beğenmiyorum hiç bişey çocuktan önceki gibi değil
eze33 newwmommy geçen bunu düşündüm bende hiç yalnız kalmadım. O koşuşturmaca ve kafamın arkasında bir sürü sekme açık bebek kucağımdayken diğer şeyleri düşünüyorum çok yorucu
aslanim06 ticktack son cümleniz kalbime dokundu, yalnız olmadığımı hissettim. Benim de oğlum yeni 1 yaşına girdi aynı durumdayız..
UrbanMom eze33 bebeğiniz daha cok küçükmüş uykuyu çözerseniz gerisi zor gelmiyor. Kendi yaptığımı anlatayım 3 aylıkken aksam standart 8de desteksiz uyutmaya alıştırdım 5 aylıkken gündüz uykusuna alıştırdım 9 aydan sonra kendi kalkmadikca gece beslenmesi yapmadım 1 yasinda tamamen kestim en fazla su verdim. 1 yaşından sonra da kendimize ne yapıyorsak ondan yedirdim. 1 yaşından sonra da gece kalkmasını kesti bu sekilde. Ev isi asla yapamazdım emekleyince hele ki yürüyünce sıfır ekran rahatça işlerimi hallettim eskisi kadar kucağa gelme zorunluluğu yok çünkü. Bir sekilde oyaladım Bakım da yaptim kahvemi de içtim. Hislere gelirsek ben ilk dogdugunda bir şey hissedemedim yalan yok sonradan gelişti bağımız.
eze33 UrbanMom ne güzel ben bebeğimle rutin yapamıyorum maalesef gündüz uyumuyor 15-20 dk en fazla kuş uykusu gibi. elim kolum bağlanıyor ana kucağında duruyor o ara lavaboya gidebiliyorum birşeyler atıştırabiliyorum dediğiniz gibi bir rutini birşeyi olsa belki rahat edebilirim. Bir de kimse anlamıyor jenerasyon farkı var kesinlikle bir önceki nesilin bizi sürekli kucakta taşıdıklarını asla düşünmüyorum ya da biz bebek olarak bu kadar kucak talep ediyormuyduk bilmiyorum bir şey söyleyince şikayetçi oluyoruz
aslimercan eze33 benimki de 6 aylık uyku saatleri yeme saatleri oturunca dışarı çıkmam kolaylaştı biraz,yoksa sadece emdiği için evde kendimi hapis gibi hissediyordum,şimdi de 8-9 gbi uyuduğu için her günüm aynı,bazen hangi günde olduğumuzu bile bilmiyorum.
eze33 aslimercan inşallah bizimde rutinimiz olur .Ben çıkmaya çalışıyorum ama çok zor oluyor bir de benden ev ev gezmemi günlere oturmaya falan gitmemi bekliyor kayınvalidem bebek göreceklermiş çok sıkıldım çok
freyaa eze33 şu yazıyo okumak bile gözlerini dolduruyor insanın. Benim bebeğim de 10 günlük. Yanımda kimse yok eşim ve ben varız. Bi de annem var o da psikiyatrik hasta. Onunla sa ilgileniyorum ama sağolsun bebeği farketti en azından bulaşık makinemi topluyor çamaşırlarımı topluyor. Eşim de yemek yapmaya çalışıyor ama benim onu yönlendirmem gerekiyor. Geceleri sürekli 2 saatte bir kalkıyorum eşim bebeğin ağlamasına bile uyanmıyor deli oluyorum. Dün gece biraz dellenip ayağına vurdum en son desteğe ihtiyacım olduğunu farketmen için ne yapmam lazım diye kızdım. Yapayalnız kalmış gibi hissediyorum başka da destek olabilecek kimse yok. Önceki gece eşim hiç uyanmadı 8 saat uyudu bana ertesi gün hiç uyanmamışım uyansaydım bugün ev işine yardım edemezdim diyor. Bu cümlenin bendeki yansıması da gel beni öldür oluyor :D
eze33 freyaa çok minikmiş daha. Allah kolaylık versin. Benim eşimde gece ağladığında uyanmıyordu baya uyuyordu numara yaptığını düşünmüyorum horluyordu. Bence içgüdüsel ben bebiş mızmız yapınca bile ağlamadan hemen uyanıyorum. Annelik zor..
newwmommy eze33 akşam yatmadan iş planlaması yapıyorum bu da beni yoruyor her gün süpür sil çocuk doyur ilgilen yatır hep aynı döngü ve desteksizlik çok zor eğer bir destekçim olmuş olsaydı belki bu kadar kötü hissetmezdim yani yalnız değilsin hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz bazılarımız ağır bazılarımız daha hafif atlatıyor bu süreci
UrbanMom eze33 bizimkiler direkt kucağa alıştırma mottosu ile buyuttukleri icin bana da dediler bi de tv oneriyorlar nasil büyüdüğümüz belli 😂 çocukkende sokakta oynardık e ne kaldi geriye valla. Ben emekleyene kadar kucaktan bırakamazdım yemek yiyemezdim 100 kilo olmuştum doğum sonrası ve ben 75 kiloya kadar diyetsiz düştüm. Çünkü yemek bile yiyemiyordum cok şükür o günler geride kaldi. Geri yiyebilmeye başladığım 5 kilo almamdan bellidir 😂 gercekten yürüyünce zorluk filan başlamıyor aksine daha kolay surekli uyuyan çocuğa alışana zordur benimki gibi elinden gelse 24 saat oturacak cocukluya aksine kolaylik.
freyaa eze33 gece uyuyakalırımda aç kalır diye alarm kuruyorum ama alarm çalmadan en ufak hareketinde uyanıyorum ben de siz gibi. 2 -2 buçuk saat arayla ayaktayım nasıl duymuyolar anlamıyorum ağlasa da kalkmıyor bi de.