eze33 kızım 14 aylık tabiki sabahki enerji mod tahammül olmuyo akşam bende öyleyim, ahh ilk başlarda herşeyi bu kadar zor olmak zorunda mı diye bile ağlamak istiyodum,bu tamamen hormonal gel gitler,uyumadığı için ona sinirleniyodum kızıyodum off yine uyandı off yine emecek off bezi taştı diye diye bu zamanlara geldik, her ayın farklı sorunları var, bebeğimi sevmediğimi sadece onun ihtiyaçlarını gidermekren başka bişey yapmadığımı düşünüyodum, ta ki o da büyümeye başlayana kadar, iletişim kuruldukça durum daha da güzelleşiyor, ilk yıl zor sonrası kolay mı bilemem ama durum biraz daha eğlenceli hale dönüşüyor