hillykim11111 KendiEvimdeDeplasmandayim bende her gün çıkarmaya çalışıyorum bugün ilk defa niyetlendim salıncakta sallayacaktım ama ağladı eve geldik 😄
KendiEvimdeDeplasmandayim hillykim11111 garip gelmiştir biraz diğer çocukları gözlemlemesine izin verin kızım salıncaktan korkmuyo ama diğer çocuklara gel gel yapıyo. Kimse de yanına gelmiyo büyük oldukları için ona çok üzülüyorum ☺️
3kedili2bebekli hillykim11111 evet çok rahat valla evde ses yok gürültü yok çocuklar ekrana maruz kalacak derdi yok kimse acamiyor çünkü sohbet etme zorunluluğu var 😂
hillykim11111 3kedili2bebekli kökten çözüm bulmuşsunuz ay birde diyorum biraz ayaklansa televizyonu düşürme tehlikesi var Allah korusun
hillykim11111 KendiEvimdeDeplasmandayim Biz daha hiç salıncağa gidemeden ağladı ya sıkılmıştı sanırım yarın nasipse gideriz 😄 kıyamam ya yaşıtı denk gelse de oynasa
3kedili2bebekli hillykim11111 benimki yüksekte duvara sabit ve en saglisi inanın böyle çünkü yapacak o TV yi dürtüp duracak
JanJan_ cudana Katılmıyorum (31 yaşındayım). Bence son sağlıklı, başarılı nesil biziz🥲 Tabi ki hiç maruz kalmasalar ne kaybederler hatta çok şey kazanırlar belki, ama iki saniye baktı eyvah pimpirikleri bana ilginç geliyor.
aslanmomy hillykim11111 ekran izlemeyen çocuk odaklanmıyor bence oğlum 2,5 yaşında asla bizim izlediğimiz dizilere falan bakmaz hep oyuncaklar etkinlik kitap okuma yapıyoruz televizyon açık olduğu zamanlarda
hillykim11111 aslanmomy bağımlılık yapan şey bence bizim izlediğimiz diziler vs değil onlara uygun içerikler daha çok. Ama yine de uzak tutmak gerek
sarikavun hillykim11111 benimki de kitap sayfasi cevirmeyi cok seviyodu ama su siralar kitabi yemeye calisiyo🤣🤣
aslanmomy hillykim11111 tabiki öyle mesela argo silahlı falan oluyor bunları açmak ne olursa olsun uygun değil bizde genelde Yeşilçam izleriz dizi falan pek aramız yok oğlum yattıktan sonrada netflix teyim genelde
beyzanuroz JanJan_ bence alakası yok zaten bizimde hep açıktır hiç dönüp bakmaz biraz annelerimiz abartıyor
beyzanuroz hillykim11111 tabikide öyle ben zaten sürekli vermiyorum özellikle evde iş ederken açmam benimle birlikte yaptığım işi öğrensin die
Papatya-eylul88 hillykim11111 ekransiz muzik acabilirsiniz bunda bir sakinca yok aksine faydasi var.kizim 25 aylik olacak 0 ekraniz hala.o uyuyunca izleriz gece uykusna geçince.öglen uykusuna yatinca bile açasım gelmiyor artik.bende uyuyorum yada işlerimi hallediyorum.başlarda zorlandim bende yalan yok.sonra alistim ama.
nnoktaa hillykim11111 18 ay boyunca hiç tv açmadım. Tv izleneceği vakit oğlum genelde uyuyor olurdu. Hatta eşimin klasik lafı idi.. “hadi siz yatın da ben de haberlere bakayım” 😅 küçücük bebeklerin zihnini hareketli renkler ve seslerle doldurmaya gerek olmadığını düşündüğüm için tv açık ortamda bulunmamayı tercih ettik.