hillykim11111 bizim evde tv açılmaz çok nadir günlük 30 dk vs kendimiz için bu şekilde. Ekransız yaşamı hayatımıza entegre ettik. Bir misafirliğe gittiğimizde çoçuklarımızdan ötürü ekran açılmaz saygı gösterirler, misafir olarakta bize gelindiğinde bizden kimse böyle bişi talep etmez asla. Gayet güzel sohbet ve beraber etkinlik içinde oluruz. İnanın ki ekran olmadan doğa ile bütünlük halinde birebir anne ve babası ile temas içinde büyüyen çoçuklar çok çok fark ediyor. İnanın bu ekran hem uyku kalitesi etkiler hem iştahını bozar. Eğer çoçuğunuzun kesintisiz bir uyku almasını istiyorsanız dediklerimi yapın. İştahı bozulsun istemiyorsanız, beyin farkındalığı güçlü olsun istiyorsanız ekrandan uzak durun. Bizde müzik dahi yok kendimiz seslendirmeler yapıyoruz tiyatro oyunları vs işte küçük olana parmak oyunları gibi. Kaliteli etkileşim çok önemli.. Herşey bir bütündür.