JanJan_ yani bizim neslimiz de Einstein değil. Dikkat, okuduğunu anlama oranı yerlerde. Bilim yapmayın diyor, idealini söylüyor. İdeali 0-2 yaş sıfır ekran, siyahla beyaz kadar net. Yapamayabilir herkes ama kılıf uydurmaya gerek yok, “bencesi” filan yok bunun.