hillykim11111 18 aylık hiç ekran görmedi, sadece telefonda görüntülü konuşma olursa o da haftada üç dört defa 2-3 dakika maximum oluyor zaten. Onun haricinde telefondan şarkı açıp kenara koyup dinliyoruz. Yani 25-26 aktif kullandığı kelime var, bir arkadaşımın oğlu 14 aylık televizyon sürekli açık doğduğundan beri ama çok çok aktif sosyal ve dilli bir çocuk. Bence çocuktan çocuğa fark ediyor böyle şeyler, en önemlisi sosyal hayatta aktif olup insanlarla iletişimde olması. Ben yine de 3 yaşına kadar sıfır ekran gitmeyi hedefliyorum, inşallah başarabilirim. Hayatı bu kadar kendimize zehir etmeyip akışta kalmak ve bebişlere dünyayı tanıtmak gerekiyor, o da gözlemle aktif olmakla oluyor. Umarım bütün çocuklar güzel yetişsin