ispirfasulyem ya saçmalamayın lütfen, 5 aylık bebek ne otizmi ya… benim bebeğim de hiç gözlerime bakmadı emzirirken. Daha ne otizm belirtileri yaşıcak bu çocuk büyürken. Kanat çırpcak mesela, ismine dönüp bakmayacak bazı zamanlar, bazen dönme huyu edincek parmak ucunda napıyo bu diyeceksiniz, bazen gözleriyle değişik hareketler deneyecek. Her birinde böyle efkarlanırsanız çocuk da kötü etkilenir. Otizmden bahsetmek için çok daha belirgin kriterler gerekir ve 5. Ayda zaten bahsedilemez. Sakinleşin ve tvden uzak tutun yeter bence🙏🏻