Tam 4 aylık bir kızım var emerken bazen göz teması kurar bazen kurmaz ,kesintisiz uykusu bazen 6 saate kadar çıkabiliyor ,dediğiniz gibi kendi kendine sesler çıkarır güler , ellerini ağzına götürür hatta 3 4 kere parmak emdiğini gördüm , ellerini yukarı kaldırır izler bunlar gayet normal şeyler bu aylardaki bebek gelişimlerine bakarsanız bir çok doktor bebeklerin bunları yapabileceğini söylüyor zaten. Eller bebeklerin en yakın arkadaşı ve onları keşfediyorlar canını sıkma güzel anne bebeğin daha çok küçük bu ayların keyfini çıkar